با حضور فرماندار طرقبه شاندیز و مسئولان شهری طرقبه ؛

هیات مدیره شرکت نمونه گردشگری چالیدره در سازمان همیاری تشکیل شد

هیات مدیره شرکت نمونه گردشگری چالیدره در سازمان همیاری تشکیل شد جلسه هیات مدیره شرکت نمونه گردشگری چالیدره با حضور فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز، شهردار و اعضای شورای شهر طرقبه، مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی و دیگر اعضای هیات مدیره و سهام داران این شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، این جلسه با حضور میثم کرمانی مدیرعامل سازمان همیاری، حسینی فرماندار شهرستان بینالود، خادم پیر شهردار طرقبه و دیگر اعضای هیات مدیره در سالن جلسات سازمان همیاری برگزار شد.
بررسی مسائل و موضوعات مختلف و از جمله بودجه سال 99 این شرکت، واگذاری بهره برداری غرف مجموعه چالی یک ، حضور در نمایشگاه های گردشگری برای معرفی هرچه بهتر این مجموعه و ... از جمله موضوعات مهم این جلسه بود که در خصوص آن بحث و تبادل نظر شد.
همچنین تصویب برنامه ها و اقدامات پیش رو برای رشد و توسعه خدمات رسانی شرکت گردشگری چالیدره به مسافران و گردشگران نوروزی و همچنین زائران و مجاروان علی بن موسی الرضا(ع) از جمله مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.
شرکت نمونه گردشگری چالیدره یکی از واحد تابعه سازمان همیاری است که با مشارکت شهرداری طرقبه ایجاد شده و به عنوان یکی از قطب های مهم گردشگری در خراسان رضوی سالانه میزبان خیل عظیم گردشگران از سراسر ایران و سایر کشورها برای استفاده از خدمات مختلف تفریحی و گردشگری این مجتمع می باشد./م.ا/2188/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 10 بهمن 1398
  • تعداد بازدید: 1215



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی