پیام تسلیت مدیرعامل سازمان همیاری خراسان رضوی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان همیاری خراسان رضوی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در پیامی شهادت سردار سلیمانی را به مردم شریف ایران و تمامی مجاهدان راه حق تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، میثم کرمانی در پیامی ضایعه بزرگ شهادت سردار سرفراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت شریف و شهادت طلب ایران، مقام معظم رهبری،نیروهای مقاومت اسلامی وخانواده بزرگوار ایشان تبریک و تسلیت گفت.
در پیام مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی آمده است:
انالله و انا الیه راجعون
▪منَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا﴿۲۳﴾
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
شهادت سردار بزرگ اسلام, حاج قاسم سلیمانی را محضر حضرت بقیه الله الاعظم ،رهبر انقلاب و همه مردم شریف ایران تسلیت عرض می نماییم.
بدون شک شهادت سردار محبوب ایران که به حق به عنوان مالک اشتر زمان، سالهای سال است با هدایت او و رشادتهای مقدرانه سپاه اسلام فریاد مقاومت و حق طلبی در جان و دل مظلومان عالم طنین انداز شده، چهره پرخباثت و ننگین سردمداران آمریکایی و صهیونیست ها را برای جهانیان آشکار خواهد کرد.
سردار قاسم سلیمانی به حق سردار دلهای مردم ایران که سردار قلوب مردان، زنان و جوانان حق جوی و آزادی خواه جهان بود و قطعا این اقدام خبیثانه و گستاخانه خون تمامی یاران او را به جوش خواهد آورد و محکم تر و مقاوم تر از گذشته با تأسی از فرمانده محبوب قلبشان به مبارزه و ایثار و دفاع از مظلومان دنیا رهسپار خواهد کرد.
سردمداران دولت جنایتکار آمریکا باید بدانند که نباید از اقدام گستاخانه خود مسرور باشند چرا که هر قطره از خون سرخ سردار سلیمانی فرمان حرکت و جهاد را در رگهای هزاران زن و مرد و جوان مومن و انقلابی کشور به جوشش آورده و قطعا عواقب این جنایت پلید و ناجوانمردانه را به زودی خواهند دید.
بی تردید شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاران و همراهان پاکش آغاز حرکت و انقلابی درونی در میان همه حق جویان و جوانان سرتاسر ایران اسلامی برای مبارزه و مقابله با آمریکا و ایادی استکبار در همه زمینه های نظامی، سیاسی، بین المللی، اقتصادی،علمی، فناوری و ... خواهد بود و شوق مبارزه و مقاومت را بسیار افزونتر از قبل خواهد کرد./م.ا/2167/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 13 دی 1398
  • تعداد بازدید: 1067



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی