وزیر ورزش در بازدید از یکی از پروژه های عمرانی سازمان همیاری ؛

کیفیت و سرعت اجرای پروژه سالن ورزشی6هزار نفری ثامن مشهد افزایش یافته است

واحد عمرانی سازمان همیاری عملکرد مطلوبی دراحداث سالن ورزشی 65 هزار نفره ثامن داشته است

کیفیت و سرعت اجرای پروژه سالن ورزشی6هزار نفری ثامن مشهد افزایش یافته است وزیر ورزش و جوانان در بازدید از سالن 6 هزار نفره مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) مشهد، عملکرد شرکت همیار سازه توس به عنوان یکی از واحدهای عمرانی سازمان همیاری شهرداریهای استان در اجرای این پروژه مطلوب عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، مسعود سلطانی فر روز گذشته از روند اجرای پروژه سالن 6 هزار نفره مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) مشهد، دیدن کرد.
وی در این بازدید ضمن اشاره به تغییر پیمانکار اجرای این پروژه ورزشی عنوان کرد: خوشبختانه با تغییر پیمانکار به شرکت همیار سازه توس که یکی از واحدهای متعلق سازمان همیاری شهرداریهای استان، سرعت و کیفیت عملیات اجرایی ساخت این سالن ورزشی افزایش یافته است.
وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از روند اجرای این پروژه ورزشی و عملکرد پیمانکار، عنوان کرد: طبق برآورد هایی که تاکنون انجام شده، برای اتمام این پروژه حدود 45 میلیارد تومان بودجه نیاز است، پیش بینی می شود اگر منابع این پروژه را تامین شود، احتمالا در دهه فجر سال آینده بتوانیم این پروژه را افتتاح کنیم و در اختیار جامعه ورزش و جوانان استان قرار دهیم.
وی اظهار کرد: با توجه به جایگاه استان، وضعیت ورزش و استعداد های فراوان، خراسان رضوی استحقاق این را داشت که 20 سال پیش از این یک سالن 6 هزار نفره مجهز برخوردار می بود.
سلطانی فر افزود: شهر های بزرگی مانند مشهد، شیراز، سنندج از داشتن چنین سالنی بی بهره بودند که ما در این راستا نسبت به ساخت 10 پروژه سالن 6 هزار نفره در ده مرکز استان اقدام کردیم و تلاش داریم آنها را تا پایان دولت دوازدهم به اتمام برسانیم، همچنین اولویت ما با سالن های مشهد، شیراز، سنندج و کرج می‌باشد.
وی تصریح کرد: علیرغم محدودیت های مالی که در اثر تحریم های ناعادلانه و غیر قانونی آمریکا معیشت مردم را مورد هدف قرار داده، پروژه های عمرانی در بخش های مختلف در کشور فعال است که با تلاش همه مدیران و زحمت کشان این عرصه یکی پس از دیگری به بهره برداری خواهند رسید.
وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: در سال گذشته برنامه ریزی برای افتتاح 500 پروژه انجام شد که با تلاش همه دست اندرکاران تعداد 700 پروژه را به بهره برداری رسید در سال جاری نیز هدف گذاری برای 700 پروژه بوده که تا اینجای کار بیش از 400 پروژه به اتمام رسیده است.
وی با اشاره به وجود 50 درصد از هتل های کشور در مشهد و شرایط مطلوب فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد خاطرنشان کرد: با این امکانات خراسان رضوی می‌تواند حداقل در هر فصل میزبان یک رویداد بزرگ بین المللی باشد؛ امیدوارم پروژه سالن 6 هزار نفره مشهد با کیفیت خوب و در شان مردم استان به بهره برداری برسد و شاهد برگزاری مسابقات بین المللی در آن باشیم./م.ا/2157/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 30 آذر 1398
  • تعداد بازدید: 1729



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی