مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی؛

رشد عرصه های اقتصادی کشور با تکیه بر فرهنگ بسیجی و تلاش خلاقانه میسر است

رشد عرصه های اقتصادی کشور با تکیه بر فرهنگ بسیجی و تلاش خلاقانه میسر است مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ضمن تبریک هفته بسیج رشد عرصه های اقتصادی را منوط به تفکر و تکیه بر فرهنگ بسیجی و تلاش خلاقانه همه ارکان و اقشار کشور عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، میثم کرمانی در پیامی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که در سالهای دفاع مقدس در عرصه‌های نظامی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی بسیج پرچمدار انقلاب شد و با فعالیت جهادی و روحیه ای که ویژگی ذاتی این نهاد مردمی است یکی از ارکان مهم پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی بود.
وی افزود: در شرایط کنونی بار دیگر نیز می توان در عرصه اقتصادی و کار تلاش نیز از ظرفیتهای بسیج به عنوان شجره طیبه انقلاب اسلامی که پیشتاز دفاع راستین از ارزشها و آرمانهای انقلاب و الگویی فرامنطقه ای است در جهت رشد اقتصادی کشور و خروج از بحرانها بهره برد.
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: موفقیت امروز ایران در عرصه های مختلف علمی و صنعتی جهان نیز مرهون تفکر جوانان بسیجی بوده که با خودباوری و ایمان به آنچه مقام معظم رهبری از آن به عنوان "ما می توانیم" نام بردند، توانستند با تکیه بر دانش، بینش، نوآوری، خلاقیت نام جمهوری اسلامی ایران را در زمره کشورهای مطرح در عرصه های مختلف جهانی مطرح کنند.
وی با تاکید بر وجود روحیه بسیجی در دست اندرکاران حوزه شهری و شهرداریها به عنوان خادمان اصلی مردم شهرهای کشور، خاطر نشان کرد: امیدواریم با تقویت و ترویج فرهنگ بسیجی و فراگیر شدن این تفکر و روحیه، بیش از گذشته شاهد گسترش آرمانهای انقلاب اسلامی در تمامی حوزه ها و پیشرفت و آبادانی میهن مان در همه عرصه ها به ویژه عرصه های اقتصادی باشیم تا رفاه و آسایش بیش از پیش برای شهروندان گرانقدر شهرهای کشور فراهم شود. /م.ا/2133/





موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی