رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد:

هیچ نگرانی برای کمبودگوشت قرمز شهر مشهد درپایان ماه صفر وجود ندارد

هیچ نگرانی برای کمبودگوشت قرمز شهر مشهد درپایان ماه صفر وجود ندارد رئیس کشتارگاه صنعتی مشهد از انجام برنامه ریزی های لازم برای تامین گوشت قرمز کافی در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، اسماعیل نورمحمدی ضمن تسلیت ایام اربعین گفت: باتوجه به حضور خیل عظیم زائران امام هشتم (ع) در ایام اربعین و روزهای پایانی ماه صفر و نیز افزایش مصرف گوشت برای طبخ نذورات و پذیرایی از عزاداران، تلاش کرده ایم با افزایش ساعات کاری تمهیدات لازم را جهت تامین گوشت قرمز کافی شهر مشهد انجام دهیم.
وی افزود: یکی از اصلی ترین رسالت های موسسه صنعتی گوشت مشهد، تلاش در راستای خدمات رسانی به مجاوران وزائران امام رضا(ع) و تهیه و تامین بهداشتی، سالم و کافی این کالا مهم بوده است و همواره این خدمت برای مدیران و کارکنان کشتارگاه به مثابه موهبت و توفیق الهی بوده است.
عضوهیئت امناء موسسه صنعتی گوشت مشهد تصریح کرد: در تدابیر اندیشیده شده در کشتارگاه همواره پیش از ایام پیک مصرف، یک الگوی مشخص در نظر گرفته می شود، لذا کلیه تمهیدات لازم جهت ذبح دام و عرضه به موقع و کافی گوشت قرمز در سطح شهر اندیشیده شده است.
وی ادامه داد: بر این اساس این اطمینان را به شهروندان و مصرف کنندگان عزیز می دهیم که از نظرتامین گوشت مورد نیاز برای زمان های پیک و پر جمعیت کلان شهر مشهد به ویژه ایام اربعین و پایان ماه صفر نگرانی خاصی نداشته باشند.
مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد با تاکید بر رعات تمامی موازین بهداشتی در ذبح، نگهداری و عرضه گوشت به توزیع کنندگان و مصرف کنندگان، ادامه داد: خوشبختانه با همکاری و تعامل خوب سازمان دامپزشکی و بهداشت تمامی مراحل کاری در این موسسه زیر نظر متخصصان وکارشناسان این حوزه به صورت کاملا بهداشتی انجام می گیرد و با توجه به نظارت های دقیق ناظران احتمال هر گونه آلودگی از بین می رود.
مهندس نورمحمدی خاطر نشان کرد: همچنین با تدابیر اندیشیده شده، جهت جلوگیری ازهرگونه تقلب کلیه تولیدات کشتارگاه صنعتی مشهد با لیبل های مخصوص در مراکز فروش به مصرف کنندگان عرصه می شوند.
گفتنی است موسسه صنعتی گوشت مشهد اولین و مجهزترین کشتارگاه صنعتی درکشوراست که بامراحل پیش سرد احتمال آلودگی گوشت و محصولات جانبی و استحصالات دام، به ویژه بیماری تب کریمه کنگو را از بین می برد./م.ا/2101/







موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی