89 هزار نفر از شهروندان مشهدی از نمایشگاه فروش پاییزه دیدن کردند

89 هزار نفر از شهروندان مشهدی از نمایشگاه فروش پاییزه دیدن کردند

بیستمین دوره نمایشگاه فروش پاییزه مشهد با استقبال خوب حدود 89 هزار نفر از شهروندان و بازدیدکنندگان در روزهای پایانی تابستان 98 به مدت 8 روز در نمایشگاه بین المللی این شهر برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، بیستمین دوره نمایشگاه فروش پاییزه مشهد که از روز جمعه ۲۲شهریورماه در نمایشگاه بین المللی آغاز شده بود پس از 8 روز با استقبال خوب مردم به پایان رسید.

370 شرکت در غالب 500 غرفه از اصناف مختلف در زمینه پوشاک، لوازم التحریر، کیف، کفش، مواد غذایی، لوازم منزل، منسوجات، شوینده های بهداشتی و ... در فضایی به مساحت بیش از 6 هزار متر مربع به عرضه کالا پرداختند و طبق اعلام صنوف مختلف، تخفیفات ویژه ای نیز در فروش بسیاری از این کالاها برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده بود.

در این نمایشگاه که با تلاش اصناف شرکت کننده سعی شده بود، کالاهای  عرضه شده از تولیدات داخلی باشند بر طبق آمار بلیط فروشی حدود 89 هزار بازدید کننده از آن دیدن و کالاهای مورد نظر خود را خریداری کردند./م.ا/2086/




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 2 مهر 1398
  • تعداد بازدید: 713



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی