با تلاش موسسه آموزش سازمان همیاری استان؛ دپارتمان مشاوره شهرداری‌های خراسان رضوی آغاز به کار کرد

با تلاش موسسه آموزش سازمان همیاری استان؛ دپارتمان مشاوره شهرداری‌های خراسان رضوی آغاز به کار کرد

 رئیس اداره تحقیقات و مشاوره موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره سازمان همیاری خراسان رضوی از آغاز فعالیتهای دپارتمان مشاوره شهرداری‌های استان با سفر به شهر چناران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، دکتر فرزانه صادقی با بیان این خبر گفت: این دپارتمان بر اساس درخواست و اعلام نیاز شهرداران استان با بهره‌گیری از ظرفیت مشاوران خبره در حوزه‌های مربوط به شهرداری‌ها طی بازدیدها و جلساتی به موارد ارجاعی رسیدگی می کنند و ذخیره‌ی تجربه‌ی خود را در اختیار مدیران شهری استان خواهد گذاشت.
وی با اشاره ترکیب مشاوران این واحد، افزود: مشاوران این دپارتمان در حال حاضر متخصصان حوزه‌های مربوط به خدمات شهری، قوانین و مقررات، حمل‌ونقل، حقوقی، مالی و حسابداری، اقتصادی و درآمدها هستند که از طریق بازدیدهای عمومی و جلسات موردی در حل معضلات مدیران شهری خواهند کوشید.
رئیس اداره تحقیقات و مشاوره موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری‌های خراسان رضوی، ادامه داد: راه‌اندازی این دپارتمان پس از حدود 4 ماه بحث و تشکیل جلسات متعدد هم‌اندیشی صورت گرفت.
مهیار واعظی دبیر دپارتمان مشاوره موسسه آموزش شهرداریها خراسان رضوی نیز با اشاره به اولین سفر هیات مشاوران و اعضای دپارتمان مشاوره شهرداری‌های استان به شهر چناران گفت: در این سفر 6 ساعته مشتمل بر بازدیدهای میدانی و جلسات با مدیران و کارشناسان، موارد مشخصی در کارگروه‌های تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: برخی از این موارد به حد کفایت و اقناع رسیده و اقدامات لازم برای مشاوره و کمک به شهرداری چناران برای هریک از آنها صورت خواهد پذیرفت و بقیه موارد مطرح شده تا حصول نتیجه مطلوب مورد پیگیری قرار خواهد گرفت./م.ا/2084/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 



  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 28 شهریور 1398
  • تعداد بازدید: 826



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی