با حمایت سازمان همیاری شهرداریهای استان؛ جایگاه سوخت نیمه تمام باجگیران دهه فجر98 بهره برداری می شود

با حمایت سازمان همیاری شهرداریهای استان؛ جایگاه سوخت نیمه تمام باجگیران دهه فجر98 بهره برداری می شود

مدیرهماهنگی امور شهرداریهای سازمان همیاری خراسان رضوی از همکاری این نهاد در تامین تجهیزات و تکمیل جایگاه سوخت نیمه کاره شهر مرزی باجگیران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، علی طهرانی که با همراهی تعدادی از کارشناسان  واحد هماهنگی امور شهرداریهای استان سازمان همیاری به شهرهای باجگیران، نوخندان و چاپشلو سفر کرده بود در این خصوص،گفت: در این سفر تلاش کردیم ضمن بازدید از امکانات و شناسایی ظرفیتها و کمبودهای این شهرهای کم برخوردار، اما سرشار از توانمندی با شهرداران و مسئولان شهری آنها نیز دیدارها و گفتگوهای تخصصی انجام شد.

وی درخصوص سفر به باجیگران، بیان داشت: طی جلسه و گفتگوهایی که با مرتضی امینی شهردار این شهر مرزی صورت گرفت، تلاش داریم با تامین تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای تکمیل تنها جایگاه سوخت این شهر که سالهاست به دلایل کمبودهای مالی شهرداری، عملیات اجرایی آن متوقف شده است، زمینه های لازم برای بهره برداری از این پروژه در دهه فجر امسال فراهم شود.

مدیرهماهنگی امور شهرداریهای استانِ سازمان همیاری خراسان رضوی ادامه داد: این تجهیزات در قالب تسهیلات مالی با بازپرداخت بلند مدت توسط شهرداری باجیگران، خریداری و در ساخت و اتمام پروژه جایگاه سوخت در این شهر گمرکی حساس کشوراستفاده خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به سفر به شهرنوخندان ادامه داد: این برنامه نیز دیدارهای خوبی با جوادپور شهردار و تعدادی از اعضای شورا و مسئولان این شهر انجام شد از روند اجرای پروژه جایگاه سوخت این شهر که  حدودا 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته بازدید شد.

طهرانی به ظرفیتهای فراوان شهر چاپشلو در زمینه های مختلف اقتصادی، گفت: در ادامه سفر نیز ضمن دیدار با اصغر ولی خانی و بازدید برخی امکانات و جاذبه های این شهر ، مذاکراتی در خصوص نیازهای اساسی و دریافت برخی خدمات بازرگانی، مشاوره ای و اقتصادی ، صورت گرفت.

وی به موقعیت و پتانسیل های خوب پارک خرم دره شهر چاپشلو گفت: این پارک ظرفیتهای خوبی برای جذب گردشگران شهرهای مجاور و نزدیک درگز، نوخندان، لطف آباد، باجگیران و ... و حتی مسافرانی که از مسیر این شهرها گذر می کنند دارا می باشد که می توان با برنامه ریزی در حوزه های تفریحی، گردشگری، اقامتی، ورزشی و ... زمینه های لازم برای بهره مندی مردم و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری را فراهم کرد.

مدیرهماهنگی امور شهرداریهای سازمان همیاری خراسان رضوی به کارگاه بلوکه زنی شهرداری چاپشلو اشاره و بیان کرد: بر اساس مذاکرات انجام  قرار است با همکاری و حمایت سازمان همیاری این کارگاه به دستگاه ها و ماشین آلات بلوکه زنی مدرن مجهز شود، تا علاوه بر افزایش تولید این کارگاه به 4 هزار قطعه انواع بلوکه های سیمانی، هزینه های این پروژه نیز از محل درآمدهای کسب شده توسط شهرداری پرداخت شود.

وی با اشاره به تاکیدات مدیرعامل سازمان همیاری در حمایت و توانمندسازی شهرداریهای استان به ویژه شهرهای کم برخوردار خاطرنشان کرد: رسالت و برنامه اصلی که در حال حاضر از سوی مسئولان ارشد سازمان همیاری برعهده بخشهای مختلف سازمان گذاشته شده، احیا، تقویت و استفاده از ظزفیتهای بومی هر شهر در جهت درآمدزایی و توانمندسازی شهرداریها است که تلاش داریم با تعامل هرچه بیشتر شهرداریها در این راستا گام های موثری برداریم./م.ا/2077/

 

 

 

 

 




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 13 شهریور 1398
  • تعداد بازدید: 732



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی