با حضور مسئولان استانی و شهرستان بینالود؛ پارک جنگی و پیست سافاری چالیدره افتتاح شد--- ایجاد 100 فرصت اشتغال مستقیم در پیست سافاری چالیدره

با حضور مسئولان استانی و شهرستان بینالود؛ پارک جنگی و پیست سافاری چالیدره افتتاح شد--- ایجاد 100 فرصت اشتغال مستقیم در پیست سافاری چالیدره

پارک جنگلی و مرکز تفریحات هیجانی ازجمله سافاری، کارتینگ، موتورسواری و ... چالیدره با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امرو عمرانی استاندار و مسئولان شهرستان طرقبه و شاندیز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای  خراسان رضوی، مراسم افتتاحیه پروژه فاز سوم مجموعه گردشگری چالیدره صبح امروز 6 شهریور ماه با حضور دکتر وحید قربانی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و حسینی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان طرقبه و شاندیز برگزار شد و طی آن پارک جنگلی و مجموعه بزرگ پیست های تفریحاتی هیجانی این مجموعه به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت نمونه گردشگری چالیدره در حاشیه این مراسم ضمن تبریک ایام هفته دولت در خصوص این پروژه، گفت: منطقه ویژه گردشگری چالیرده بیش از یک دهه است که در مسیر سرمایه گذاری و بهره برداری از فاز های مختلف خود گام برمی دارد و خوشبختانه امروز با تلاش هایی که انجام شده در حال بهره برداری از فاز سوم آن هستیم.

محمد علی عبدی ادامه داد: پروژه فاز سوم مجموعه گردشگری چالیدره با افتتاح پارک جنگلی و پیست های سافاری، کارتینگ، موتورباگی و چهارچرخ، غرف پذیرایی و سرگرمی، آماده خدمات دهی به شهروندان شهرستان بینالود و مشهد و زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.

وی ادامه داد: این پروژه  از سال 1393  با و سرمایه گذاری مشترک بین بخش خصوصی، شهرداری طرقبه و شرکت گردشگری نمونه چالیدره آغاز و به دلیل بروز تحریم ها و افزایش قسمت ارز قدری با کندی مواجه شد که با همت همگانی امروز به نحو خوبی به اتمام رسید.

مدیرعامل شرکت نمونه گردشگری چالیدره دامه داد: حجم اولیه سرمایه گذاری این پروژه  حدود 25 میلیارد تومان  است که طبق برآوردهای انجام شده با خرید تجهیزات بیشتر و ارتقاء خدمات و امکانات تفریحی و رفاهی در این فاز تا بیش از 58 میلیارد تومان نیز قابل افزایش است.

وی به ایجاد اشتغال برای حدود 100 نفر نیرو به طور مستقیم در این پروژه اشاره و و بیان کرد: امروز اشتغال یکی از مشکلات اساسی است که با تامین آن تا حدود زیادی می توانیم معضلات اجتماعی ناشی از بیکاری را در جامعه کم کنیم، لذا باید تلاش کنیم سرمایه گذاری های مختلف را به سوی ایجاد استغال بیشتر هدایت کنیم از این رو پیش بینی میکنیم با افزایش میزان سرمایه گذاریها پروژه فاز سوم چالیدره و راه اندازی بخش های دیگر، میزان اشتغال زایی مستقیم در این طرح به 200 نفر افزایش یابد.

عبدی به حضور روزانه 10 هزار گردشگر در مجموعه چالیدره اشاره و بیان کرد: تمام تلاش ما در مجموعه چالیدره توجه به سلایق و  علاقه مندیهای مختلف تمامی مخاطبان و افزایش تنوع ارائه تفریحات و سرگرمی های ممکن است، لذا با افزوده شدن آیتم های هیجانی بخش سافاری، کارتینگ، موتو باگی و چهارچرخ به غرف پذیرایی، سرگرمی و تفریحات آبی موجود در فازهای جدید، پیش بینی می کنیم، با افزایش جذب گردشگری روزانه به مجموعه بزرگ چالیدره مواجه باشیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی های شرکت گردشگری نمونه چالیدره برای گسترش و توسعه این مجموعه افزود: در ادامه مسیر سازندگی و توسعه این مجموعه؛ بسته های سرمایه گذاری مختلف آماده شده و این آمادگی وجود دارد تا در خدمت سرمایه گذاران داخلی و خارجی و حتی بومی استان و شهرستان باشیم.

مدیرعامل این واحد گردشگری وابسته به سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به تاکیدات استانداری برتوسعه اقتصادی در استان خاطر نشان کرد: دفتر نمایندگی سازمان همیاری به عنوان معین اقتصادی شهرستان طرقبه و شاندیز نیز حدود چند ماهی است که در مجموعه چالیدره استقرار سافته و کلیه سرمایه گذاران می توانند برای مشاهده بسته های سرمایه گذاری به این واحد مراجعه کنند./م.ا/2067/


 

 

 

 




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 6 شهریور 1398
  • تعداد بازدید: 1134



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی