رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد خبر داد؛ افزایش تلاش کشتارگاه صنعتی مشهد برای تامین گوشت موردنیاز ایام محرم

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد خبر داد؛  افزایش تلاش کشتارگاه صنعتی مشهد برای تامین گوشت موردنیاز ایام محرم

 

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد از برنامه ریزی های در دست اقدام این واحد کشتارگاهی به منظور تامین گوشت قرمز مصرفی مورد نیاز شهروندان در ایام ماه محرم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، اسماعیل نورمحمدی رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره ونیز گرامیداشت شهیدان رجایى و باهنر، گفت: این هفته فرصتى است در جهت ارج نهادن به کوشش ها و زحماتی که تحقق یافته و نیز درنگی است برافزودن  تلاشی که مسئولان متعهد کشور باید انجام دهد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده درکشتارگاه صنعتی مشهد ادامه داد: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته توسط پرسنل و مدیران بخش های مختلف موسسه توانستیم در جهت ارتقاء تجهیزات و تاسیسات خطوط کشتار و سایر قسمت ها گامهای موثری برداریم و به اهداف مورد نظرمان در راستای تامین حداکثری سلامت و امنیت غذائی و بهداشتی جامعه تا حد زیادی دست یابیم.

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد با تاکید براینکه وظیفه اصلی ما خدمت رسانی به زائران و مجاوران امام رضا (ع) است، تصریح نمود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم و حضور جمع کثیری ازدوستداران خاندان عصمت و طهارت (ع) در مشهد، با تلاشی مضاعف سعی داریم که تمامی گوشت قرمز موردنیاز مردم را تامین کنیم بنابراین نگرانی و دغدغه ای در این خصوص برای مردم وجود نخواهد داشت.

وی با تاکید برلزوم حمایت از تولیدات داخل کشور در راستای تحقق بخشیدن به رونق تولید افزود: باید با تلاش و یکپارچگی مردم و مسئولان و حمایت همه جانبه از تمام جوانب تولید و همچنین کالاها و محصولات تولید کشور در جهت مقابله با تحریم های ناعادلانه بیگانگان، یک صدا شویم.

نورمحمدی مهمترین عامل تداوم ثبات و اقتدارحاکم بر یک کشور درجامعه جهانی را یک صدائی ملت و پشتیبانى مردم  عنوان و اظهار کرد: اگر حکومتی به ارزشهاى انسانى، اخلاقى و اسلامى ارج نهد و خودش را خدمت گزارمردم بداند بطور قطع و یقین، هیچ قدرت خارجى نمی توانند آن را تحت تاثیر قرار دهند.

گقتنی است موسسه صنعتی گوشت مشهد باتولید روزانه بیش از صدتن گوشت قرمز به عنوان بزرگترین کشتارگاه صنعتی کشور شناخته می شود./م.ا/2064/






  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 3 شهریور 1398
  • تعداد بازدید: 718



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی